HTML

száfíz

*cipők-mosolyok-gumicukor*

Friss topikok

  • tyler: igyekszem,basszus tudom szerdat igertem de meg nem értem utol magam... nincs elfelejtve!!! (2007.12.01. 14:32)
  • tajli: csak ügyesenokosan;) (2007.11.20. 20:48) most ilyenek
  • aaaaa: salam.....salam (2007.08.05. 14:43) sex and sun city
  • Becci: csak nem jött össze a talink, nem is tudtalak optimizmussal feltöltve elengedni ebbe a szép nyárba... (2007.07.02. 21:18)
  • jucii: 29-én hazaugrom, de aztán 30-án még egyszer visszamegyek, mert aznap este fellépünk.mondjuk vissza... (2007.06.25. 10:54) film

2007.02.02. 16:35 szafficska

end

államelmélet 3as.óóó igenigenigeeen!!jó kis meglepi volt így a végére..ma reggel meg az uccsi közgé, szerintem az is meglett bár hajnalig szotéztunk úgyh nem voltam a koncentrációs görbém csúcsán.és mégis ki tudtam puskázni az opportunity costot például pedig én nem is tudok puskázni.fogalmam sincs hogy történhetett..

annyira végem van, hogy fel sem fogom hogy vége, hogy nyugodtan heverészhetek esténként és bújhatok ideoda az ágyban.olyan olcsó örömökre vágyom mint a sorozatnézés és végtelen távkapcsnyomkodás + kakaó + gumicuki..(lelkiismeretfurdalás nélkül 2 hónapja nemcsinálhattam ilyesmit)

most annyira végem van, hogy elfelejtettem a szegedi lakásom kapukódját fél év után így kedd óta kulccsal nyitom.beestem a vonat alá felszállás közben mikor jöttem haza az előbb (már jegelem a térdem ami triplájára dagadt meg mindenféle színű).rácsuktam az ajtót a lábamra, a kabinajtót a kezemre..

még azt sem tudom mikor lesz erőm megünnepelni éppen azt ami így leépített ;)

..túlságosan azért nem aggódom asszem..

*lesz itt nemulass nemsokára*  (addig pizsiparti ;))

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaffija.blog.hu/api/trackback/id/tr6033093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucii 2007.02.07. 17:16:02

HIányzol:'(...nagyon padlóravágtak:'( mikor jössz...felkéne rázzuk egymást bek tu life, mert én már napok óta csak kuksolok és pityergek:'(

Jucii 2007.02.08. 20:29:30

Hétvége?:)most?:) vagy jövőhéten?:)
süti beállítások módosítása