HTML

száfíz

*cipők-mosolyok-gumicukor*

Friss topikok

  • tyler: igyekszem,basszus tudom szerdat igertem de meg nem értem utol magam... nincs elfelejtve!!! (2007.12.01. 14:32)
  • tajli: csak ügyesenokosan;) (2007.11.20. 20:48) most ilyenek
  • aaaaa: salam.....salam (2007.08.05. 14:43) sex and sun city
  • Becci: csak nem jött össze a talink, nem is tudtalak optimizmussal feltöltve elengedni ebbe a szép nyárba... (2007.07.02. 21:18)
  • jucii: 29-én hazaugrom, de aztán 30-án még egyszer visszamegyek, mert aznap este fellépünk.mondjuk vissza... (2007.06.25. 10:54) film

2007.05.13. 11:25 szafficska

insanity starts noooooow

olyan mintha a föld mindenfelé be lenne borítva banánhéjakkal és nem lehetne máshová lépni csak rájuk.

én aki szétszórt meg hirtelen vagyok elkezdtem a tanulós cuccokat mappákba csoportosítani és rendezgetni és kis gemkapcsokat tűzögetni mindenbe.nagyon fura.enélkül asszem még engem is bekebelezne a káosz.de így védve vagyok.gyorsan le kell rendezni.jun.24- irány nizza-monaco

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaffija.blog.hu/api/trackback/id/tr3575095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jucii · http://www.jucii.blog.hu 2007.05.15. 10:37:50

A világ legszebb helyére mész Nizza csodás, monaco nekem már kicsit túúúl csillivilli volt.De látni kell.
Az oldallal kapcsolatban, a css kódokat kell átirni a megjelenitésnél, nemtudom mennyire ismered őket, próbáld meg, aztán ha nemmegy akkor szivesen megcsinálom, vagy ilyesmi.Kicsit olyan mint a myspace csak kicsit bonyolultabb.

annyiradili 2007.05.15. 17:11:56

De jó lesz neked!:)
Majd gondolj akkor rám, mikor már atomcsoki leszel, én meg a közgé könyv felett csücsülök, és atomfehér maradok:S

Jucii 2007.05.15. 18:06:55

Hmm.Az a baj, hogy sokmindentől függ, vn oyan hogy énsem pontosan vágom, és nálam sem minden klappol, csak ennyire tellett, de ezt meg igy leirva nemudom elmondani:(.a sztrádát a pageheader-nél tudod átirni, kitörlöd a jelenlegi url-t és berakod azt amit szeretnél, de akkor kb ilyesmi lesz: www.bbxx.blog.hu
az enyémet más sémára csináltam, ha mondjuk megadod milyen legyen szívesen megcsinálom otthon meg megmutatom, de igy elég lehetetlen lenne.:(neharii
süti beállítások módosítása