HTML

száfíz

*cipők-mosolyok-gumicukor*

Friss topikok

  • tyler: igyekszem,basszus tudom szerdat igertem de meg nem értem utol magam... nincs elfelejtve!!! (2007.12.01. 14:32)
  • tajli: csak ügyesenokosan;) (2007.11.20. 20:48) most ilyenek
  • aaaaa: salam.....salam (2007.08.05. 14:43) sex and sun city
  • Becci: csak nem jött össze a talink, nem is tudtalak optimizmussal feltöltve elengedni ebbe a szép nyárba... (2007.07.02. 21:18)
  • jucii: 29-én hazaugrom, de aztán 30-án még egyszer visszamegyek, mert aznap este fellépünk.mondjuk vissza... (2007.06.25. 10:54) film

2007.01.31. 13:04 szafficska

netes jegyzetek előnye

a tegnapi napom mérlege tisztán 50%os.egy ötös és egy zéró.nos az előbbire fél órát tanultam a vonaton, míg az utóbbira 10 napot.a legeslegtöbbet ebben a rettenetes rohadt ******* **** ***** ** ***** ****** ***** ** ********* ***** ***** ** **** *** ***** vizsgaidőszakban.és nem sikerült.épp csak ez az egy.asszem életemben először érzem magam rémesen hülyének butának.találhatnék egész jó mentségeket amúgy..olyanokat mint "túl sokat tanultál", "nem normális h 5 órát kellett várakoznod mielőtt bemész" "már teljesen kész vagy" stb..de nincs hozzá kedvem.nem tudom hogyan történhetett h az egyik legegyszerűbb tételt kaptam és addigra már a fejem helyén egy nagy fehér csillogós felhő lett és alig jutott eszembe valami.mondjuk azt h szinte semmi ami a tételhez kapcsolódott.sohasemnem történt még ilyesmi velem.egyszerűen NEM EMLÉKEZTEM SEMMIRE.pedig nem vagyok az a vizsgadrukkos típus.ez valami nagyon szörnyű érzés és nagyon el vagyok keseredve vagyis nemis tudom leírni milyen is.szomorú vagyok és csalódott és irtóra szégyellem is magam és lehet h életemben először gondolkodom jókislány módjára mikor az jut eszembe mennyit fizetnek a szüleim én meg ilyen béna vagyok.sokan tutira kinevetnek h ez csak egy hülye vizsga meg nem is épül rá semmi meg köv.félévben megcsinálod.azt mondják túl lelkiismeretes vagyok pedig szerintem ez nem igaz.volt olyan időszak az életemben amikor szerintem túl kevés volt ebből a tulajdonságból bennem és sokat változtam ennyi csak.meg már régen is inkább ettem apu kedvenc csokijából ha megkínált pedig mindig érzem h már épp nem jó csak szeretném ha látná h örülök mikor kedveskedik.amúgy ez vicces mert apunak ritkán van csokija.csak ha valakitől kap.ő sosem vesz magának mert szerintem azt hiszi h édességet enni nem túl férfias dolog.lehet h nyomi túlérzelmes vagyok.igazából ezt már sokadszorra gondolom.

valami most tényleg eltörött..lehet h ez csak a sok munka hiábavalóságának nagyon ócska érzése nem tudom.remélem hamar elmúlik mert elég rossz.kicsit ilyen nincskedvemsemmihezmégbuliznisemünnepelnisemnemérdekelsemmisem-dolog.pedig én nemis szoktam ilyen lenni.és még két nap és még 2 vizsga.aztán újra élet és szereznem kell valahonnan egy csomó szupertöltényt, aranycsillagocskát és szivárványenergiát.

 holnap államelmélet és én jellemző módon csak most vettem észre h a jegyzet oldalainak alján a szájt tulajdonosa milyen kis "frappáns" bölcsességekkel szórakoztat minket.ilyenek:

- (A szuverenitás tana Bodin elméletében- alatt:) 'Esze semmi, dugd meg jól'

- (A népszuverenitás és a közvetlen demokrácia- alatt:) 'Ki a hideget nem szereti, hóember nem lehet' (???)

- (A jóléti állam - után pedig:) 'Az élet bizonytalan.Kezdjük a desszerttel' (??)

((utólag még találtam egykettőt ezek talán a legtutibbak: 'Van egy igazi túlélőkésem.Túlélte az apámat és a nagyapámat is.' 'A barátaim mindent megdugtak ami csak mozgott.Én nem szabtam ilyen korlátokat magamnak' óóó )) 

hátt..belőle is jogász lesz..vagy már az is..remek..remélem nem őt rendelik ki ügyésznek mellém ha egyszer mégis hirtelen lekapcsolnának az utcán és bevinnének a mávos-bkvs tartozásaim miatt..(bár tapasztaltabbak szerint ez lehetetlen) másrészt még a lábujjaim is belebizseregnek az izgalomba mit tartogat nekünk jövő félévre.remélem több vicclapot vagy ilyesmit elolvasott addigra.

juc!!remélem tényleg összejön ez a szombat.jól jönne egy kis levegőváltozás.gondolom neked is.rég mulattam már peszten.

1 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://szaffija.blog.hu/api/trackback/id/tr3532447

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: storm grates 2018.02.27. 20:54:58

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jucii 2007.02.01. 00:39:32

FEL A FEJJEL ÉN SZERETLEK AZÉRT!:O
süti beállítások módosítása