HTML

száfíz

*cipők-mosolyok-gumicukor*

Friss topikok

  • tyler: igyekszem,basszus tudom szerdat igertem de meg nem értem utol magam... nincs elfelejtve!!! (2007.12.01. 14:32)
  • tajli: csak ügyesenokosan;) (2007.11.20. 20:48) most ilyenek
  • aaaaa: salam.....salam (2007.08.05. 14:43) sex and sun city
  • Becci: csak nem jött össze a talink, nem is tudtalak optimizmussal feltöltve elengedni ebbe a szép nyárba... (2007.07.02. 21:18)
  • jucii: 29-én hazaugrom, de aztán 30-án még egyszer visszamegyek, mert aznap este fellépünk.mondjuk vissza... (2007.06.25. 10:54) film

2007.01.24. 13:46 szafficska

1001

vé barátnőm elvitt szexsoppolni a minap.20 múltam tehát 2 éve tervezem az akciót.a kaszinó már megvolt ez pedig sokkal egyszerűbb és kézenfekvőbb lehetne, mégis csak most történt meg.lehet h ez nagy gáz vagy én nem tudom, de aki ismer sejti miért..ilyen helyzetekben képes vagyok iszonyú idétlenül és gyerekesen viselkedni néha.nem mindig,  inkább amolyan random jelleggel.valószínűleg még egy ideig halasztottam volna is ezt a látogatást de spontán dolgokkal általában hagyom magam sodródni.vének pedig halaszthatatlan tennivalója akadt az ezeregyéjszakában(!). megkockáztattam.

betoppanva el is kezdett a sunyi mosoly felfelé kúszni a pofin de beharaptam a számat és a háhhá elmaradt.szóval ha már egyszer bementem alaposan lecsekkoltam a kínálatot- itt a jó rész:hihetetlen gazdag a skála, tetszik egy csomó minden-  míg vé és az eladócsajszi üzleteltek.meglepetten tapasztaltam h az árak kb duplái az általam képzeletben foglaltaknak.(5500 egy ötvenmilis tutirasemmitnemtudazonkívülhogyeperillatú olaj?) ez mondjuk majdnem mindegy mivel az -átlagon jóval aluli- eladóbige frigid és ilyen helyen teljesen valószínűtlen beszédstílusa amúgyis ok a csekkbekkre. különösen az tetszett mikor az ajánlatpasiknak-rész monoton elhadarása után megmutatta ez s az hogyan is működik, és milyen irányban forog..majd minden előzetes bejelentés nélkül a kiskezünkbe is pattintotta.(-nálam itt szakadt el a kuncogásra görbülő számat lekötő képzeletbeli fonál amúgy).a dolgunkat viszont kétségkívül megkönnyítette.így döntött vé a * rózsaszín * hi-tech * ezüstgyöngyös * nyuszis * ötszámjegyű * Ajándék mellett.

-pluszfelárért színben harmonizáló díszcsomalgolás-

kész csudi ;)

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaffija.blog.hu/api/trackback/id/tr3530679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallicus 2007.01.25. 08:49:47

"roppantul érdekes volt"majd megszakadtam a röhögéstől!Vhoáááááááááááááá,dögunalmas a beszámolód!

száfi · http://szaffija.blog.hu 2007.01.25. 15:10:50

te amúgy ki a f*sz vagy?nem kötelez senki az 'olvasásomra'.legközelebb ne is gyötörd magad.én már csak ilyen *dögunalmas* ember vagyok..

Puppe 2007.01.25. 19:58:28

A szexshoppokról csak annyit, hogy az emberek nevetnek rajta, pedig nagyon hasznosak a párkapcsolatokban, és egyedülállóknak is! Énis 20 éves vagyok! És lány! Mégsem pirultam el amikor egy hatalmas műpéniszt nyomott az eladó a kezembe! (17 voltam) NE LEGYÜNK MÁR PRŰDEK!!!

száfi · http://szaffija.blog.hu 2007.01.26. 16:54:03

ó neem..prűd az én nem igazán vagyok.

Jucii 2007.01.28. 14:54:05

ne aggódj engem is leprűdeztek a multkor csak mert nem akartam megcsalni a mostani pasim...:D azért ez már szerelem basszus?hihi:DD...pedig nem volt semmi...neked is tetszett volna az illető;)

annyiradili 2007.02.18. 15:08:22

Kész vagyok!!!! Olvasván az 'kiosztós' kommenteket meglepődtem...Az egy dolog, hogy a szexshop termékei hasznosak, de szerintem igenis viccesek-elvégülis én tuti nevettem volna veled együtt. Most mit kell komolykodni??? Vagy csak én vagyok ilyen???
Az meg a másik, hogyha vki már 14-15 évesen a szexuális "érettségét" firtatja, 17 évesen bemegy a szexshopba, és büszke is rá, hogy nem pirul el egy farkat tarva a kezében másokat pedig 'leprűdöz'...
Valószínűleg én is le tudnám szűrni egyetlenegy beszámolójából, hogy milyen...:S

szafficska 2007.02.19. 07:47:18

imádlak betsziii ;* háttigen..nemhiába vagy a pótmamim ;)
várom a blogod!!
tisztadili
süti beállítások módosítása